Hemma från Bulgarien

Heeej alla!, Nu är jag hemma och det är så skönt för att jag har en massa och berätta, dom första dagarna va jätte skönaa!. men dom 2 sista blev jag jätte sjuk så jag kunde inte ta så mkt sol , och jag fick bara äta kokt mat :( .
Vi gick till stranden nästan varje dag, vattnet va blå-grönt , verkligen jätte fint  och varmt :). Efter stranden brukade jag gå till hotellet och simma i poolen det var också jätte skönt :). Ett av det roligaste jag fick göra va att jag fick åka falmskärm över havet , men det va en båt som styrde oss , jag åkte med min syster, och man såg värsta maneterna i en stor vit klump. Vi var skit rädda för att ramla ner. Vi har också spelat mini golf och lite mer, men golfen va inte så rolig för att jag förlora :P. Okej men jag ska lägga in mina bilder ni så att ni kan kolla och se.



pussar Alejandra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0