Torsdag

Hej! Dom här dagarna har jag och Jasmina sovit hos varandra, det var jätte kul.
Onsdag-Torsdag sov jag hos Jasmina, vi va ute rätt så mkt, men vi tillbringa halva tiden till att kolla på Pirates of the Caribbean, hehe =).
När jag var ute med Jasmina gick vi först och åt kebab, Jasmina ville inte ha så mkt så jag fick nästan allt, och sedan gick vi till en park och tog bilder :) . Vi börja gunga efter det , men det var ingen vanlig gunga, det var en snurr gunga eller vad den nu heter , ni anar inte hur jag mådde! Ush vilken äcklig känsla!
Jag har inte några bilder men det har Jasmina , så om ni vill kolla sök på hennes blogg :) (Om hon nu la in dom). pussar Alejandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0